Förvånas av min klumpighet

Datum: 2010-09-03 Klockslag: 22:59:47

Vad har hänt? Sedan vi flyttade hit har jag spillt ut ris, pasta och krossade tomater över hela köksgolvet. Det sistnämnda dränkte jag även in mig själv i, men min nya kofta på såklart. Och ikväll har jag ägnat över en timme åt att dra över studentbilder till ett album på fuji som skulle framkallas, och vad gör jag inte? Jag råkar såklart trycka bort sidjäveln. Inte nog med det, jag hade just skrivit klart det här inlägget.. gick in på fb och när jag skulle in på Blogg.se fliken igen, så fanns den inte. Hade råkat klicka in mig på Handelsbanken istället. Jag är helt jävla otrolig! 
Annars har jag bara myst med duntofflor, tända ljus & Katy Perry's nya album Teenage Dream ikväll. Så jävla bra. Grym tjej över huvud taget.

Pratade nyss med älsklingen, han hade jätteroligt & var lite less över att behöva ta bussen hem om 20 minuter.
Tråkigt för honom, men jag har absolut inget emot att få hem honom. ♥


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback