Danslärarens återkomst

Datum: 2010-09-04 Klockslag: 19:23:06

Helt okänd titel för de flesta antar jag, jag hade aldrig hört talas om den iallafall. En svensk thriller som vi tittade på idag, med Jonas Karlsson som huvudroll. Lite Beck/Wallander-aktig och baserad på Henning Mankells kriminalroman. Den var 2 timmar & 49 minuter lång, och väldigt bra. Idag har vi haft en riktig slöardag, bara legat framför tvn. Lika bra att fortsätta med det, så ikväll tänker vi se Grown Ups. Tror vi går på HEMMAKVÄLL och köper lite godis också, de hade extra billigt september ut. Och så har de det bästa godiset också, så.

Fick just en chock när jag kollade kontot, men efter att ha räknat lite så vet jag ju faktiskt vart pengarna tagit vägen. Kändes som om flera tusen försvunnit till ingenting, vilket inte alls var fallet. Tur det! :} Beror nog mest på att jag aldrig i hela mitt liv betalat hyra, så att det plötsligt försvinner flera tusen från kontot (1½ månadshyra) är jag lite ovan vid.

Saknar MP07 lite extra idag. Fina, fina ni! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback