9 september

Datum: 2010-09-09 Klockslag: 14:31:00

Idag tänkte vi göra en gryta. Ni vet sådan med grytbitar (skinstek), morötter, lök & sås. Mums! Har aldrig gjort det förut så mamma får guida mig igenom det tror jag. Har ju aldrig ens skärt i en rå köttbit, och blir lite lätt illamående när jag tänker på att jag ska göra det. Men någon gång ska ju vara den första.

Annars hade jag tänkt gå på stan och kolla efter ett par träningstights, men eftersom jag vaknade så sent tar jag det imorgon istället. 



Funderar på att slänga i någon färg i håret framöver. Något honungs- eller kopparliknande kanske?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback