19 september

Datum: 2010-09-19 Klockslag: 13:02:03

Nu ska vi snart spela Army of two (skitkul skjutspel) och sedan tänkte jag gå och duscha innan vi ska iväg och rösta. Är en bit att gå till röstlokalen, men en promenad är aldrig fel. :} Efter att ha suttit och läst Vänsterpartiets "Vår politik (A-Ö)" så tror jag att de får min röst. Jag vet att det egentligen inte har någon betydelse om man röstar på S, MP eller V men jag tycker det känns bäst att veta att jag ändå röstar på de jag tycker har bäst politik. Jag hoppas verkligen på en Rödgrön regering, det skulle göra mig så glad. Alliansens sätt att behandla de sjuka & gamla är avskyvärt. Det är inte ett sådant Sverige jag vill leva i.

Ikväll ska vi titta på någon film & så ska jag läsa på mer om RB inför imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback