Erika & Erik på besök

Datum: 2010-10-18 Klockslag: 21:23:51

Onsdagskvällen spenderades i soffan med feta godispåsar från HEMMAKVÄLL och en massa tv-spel. Jättetrevligt!


Torsdag: Efter en god frukost gick vi ner på stan och tittade igenom affärerna lite. Och på kvällen hade vi bokat bord på Akropolis, en grekisk restaurang med underbart god mat. Sedan blev det bara en trevlig hemmakväll med sällskapsspel (orangino) och många skratt.




Fredag: Klev upp, åt frukost & åkte in till JKPG. Gick i affärerna både i stan och sedan åkte vi ut till A6 också. Blev tyvärr inte så mycket inhandlat, för min del blev det en mascara & en klocka. :} På kvällen var det tänkt att vi skulle gå på Backyard premiären på hotellet, men det blev så stressigt så vi satt hemma och drack lite & spelade poker m.m istället. Jag var helt fantastiskt bra, kammade hem allting! ;D





Lördag:
Tog med oss några brödskivor och matade ankorna & svanarna vid sjön. Sedan gick vi hem och lagade middag innan vi gick och såg Salt på bio. Skitbra film tyckte jag. :} Innan vi la oss spelade vi lite kort & Viva Piñata.





Söndag: Gick återigen till sjön och matade ankorna & svanarna. Men den här gången hade vi med oss mycket mer bröd OCH lät dem komma fram till oss och ta brödbitarna. På kvällen gjorde vi en jättegod gryta på älgkött, morötter & lök, spelade spel & tittade på How to train your dragon. Också det en jättebra film. :} 






Måndag: Idag var Micke på skolan och vi andra gick ner på stan en sväng, åt lunch på En grek & en italienare och sedan följde jag med dem till tåget. Ledsen tjej. Men några helt fantastiskt roliga dagar, som jag redan sagt. Tråkigt att det är hela två månader tills man får träffas igen, men vi har redan lite planer för vad vi ska hitta på då. Jag längtar redan! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback