Snö? Ja, tack!

Datum: 2010-10-20 Klockslag: 12:09:28

Vaknade av att jag fått sms av mamma & mms av Erika som sa att det snöat ca 10 cm i Ramsele nu. Jag längtar hem lite. Den där första snön är så mysig, det är något speciellt med den. Men enligt klart.se så ska det snöa här på fredag & lördag så jag hoppas det stämmer. Det hade varit mysigt.

Micke har just åkt iväg på skolan, och jag ska äta frukost & förbereda mig för träffen med min jobbcoach 14.00 och sedan ta en snabbdusch. Känner mig lite stressad faktiskt. Hela den här veckan känns faktiskt stressig.


Såhär ser det ut hemma. (Lånade bilden av Elina)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback