Saknar er redan! ♥

Datum: 2010-10-31 Klockslag: 23:20:32

Har som sagt ätit tacos idag, och ikväll blev det popcorn och Beck - flickan i jordkällaren. Dom filmerna kan man se hur många gånger som helst. 

Känns tomt här nu, fast ändå inte eftersom Mickes två småsyskon är här. Men jag saknar Elina & Dea redan. Godingar! ♥ Annars då? Vi har inte gjort något speciellt, har varit otroligt seg hela dagen. La mig i sängen en stund och spelade mahjong (som jag f.ö blivit besatt av) och somnade. Så trött är jag. Så nu ska vi gå och lägga oss och titta på lite Desperate Housewifes innan vi sover. I veckan ska jag börja ta tag i en hel massa saker, så jag startar med en skön sovmorgon så jag blir utvilad. Sedan är det plugg, CV-skrivning & spontanansökningar m.m som gäller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback