Jag längtar till julen!

Datum: 2010-10-18 Klockslag: 22:52:20


Även om jag inte riktigt känner för snö & kyla riktigt än så kan jag inte låta bli att längta till julen. Det här året gör jag det extra mycket eftersom jag då får träffa min familj & åka hem till Ramsele för första gången på 4(!) månader (hela 124 dagar). Kommer bli så mysigt. Det enda minuset är att jag inte kommer fira jul med min älskling. Men vi har ju hela våra liv på oss att fira jul tillsammans, så. :}

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på The Blind Side. Jag hoppas att den är lika bra som den verkar & som folk säger.

kommentarer
Postat av: dea

WOW ... haha jag rös lite för att bilden var så fin

2010-10-18 @ 23:39:54
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback