Blåbärskakor & brownies

Datum: 2010-10-06 Klockslag: 23:45:33

Efter att ha ätit burritos & tittat på Elvis i Glada Hudik så bestämde vi oss för att baka. Och eftersom vi inte kunde enas om vad vi skulle baka, så gjorde vi varsin plåt. Jag gjorde en plåt med blåbärskakor & Micke en med brownies. Så nu har vi något att bjuda de framtida gästerna på. 

På tal om Elvis i Glada Hudik, är inte Mats Melin hur gullig som helst? Ica-Jerry ni vet. Det härligaste var ju när han Pär berättade att om Mats hade bestämt sig för något så var det så. Han hade t.ex slängt på luren i örat på någon från Expressen för att han var upptagen med att steka pannkaka tror jag det var. Sjukt gullig helt enkelt! :'D Tror verkligen att det skulle vara jätteroligt att jobba med utvecklingsstörda, hoppas att jag får chansen att prova på det någongång. 


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback