Bildbomb!

Datum: 2010-10-28 Klockslag: 20:01:25

Igår tog vi en lång sovmorgon och runt 14:00 gick jag, Elina & Dea ner på stan. Det var så blåsigt och regnigt ute så vi gick bara på Lindex och sedan in på Elsies och tog en ca 3 timmars fika. Var jättemysigt att bara sitta där och prata om allt mellan himmel och jord. Har saknat tjejsnack, haha. ;} Sedan på kvällen gick vi och åt på världens godaste Akropolis, där det var jättetrevligt och lika gott som vanligt. Resten av kvällen ägnades åt Camp Rock, kladdkaka och såklart en hel massa skratt.





Har varit i Jönköping idag, gått i affärer & inhandlat lite halloweengrejer och några behövliga saker till lägenheten också. Hade gärna handlat mer, men eftersom jag har 0:- i inkomst så.. Nej. Vi gick även strandpromenaden och gjorde ett besök i en av alla Jönköpings kyrkor, Elina är ju kristen..






Nu ikväll ska vi i alla fall bara titta på Camp Rock 2 och äta kladdkaka med grädde (ja, igen!). Skön hemmakväll bara, känns hur skönt som helst. Men först ska jag plugga lite och betala några räkningar.

Bara bilder med mobilkameran också, är för lat för att orka dra med mig en kamera överallt.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback