1 oktober

Datum: 2010-10-01 Klockslag: 13:05:44

Gud vad tiden flyger iväg. Redan oktober. Idag firar vi dessutom 10 månder tillsammans. ♥
Fick ett samtal imorse från min blivande jobbcoach, så jag ska träffa henne på onsdagmorgon. Bl.a för att få hjälp med att förbättra mitt CV. 

Ska snart klä på mig & fixa till mig för att sedan gå på stan en sväng. Måste nog gå in och titta på Textilhuset idag igen, de har så otroligt mycket fint där. Skulle ta med mig så gott som allt hem om jag fick. Får se om jag får med mig något hem, är ju som sagt ganska fattig. Men några "ljuskoppar" till lyktan i hallen skulle vi verkligen behöva, så hallen inte är kolsvart hela tiden.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback