07:30

Datum: 2010-10-22 Klockslag: 07:31:12

När ska jag någonsin sluta tycka att det är så otroligt hemskt att kliva upp tidigt på morgonen? Vill bara lägga mig i sängen hos Micke och mysa. Känner inte alls för att gå ut i kylan nu, eller det ska isåfall vara för att det snöar & nu har kommit ganska mycket under natten ser det ut som. Var lite snöstorm inatt när vi skulle sova, kändes som om huset nästan skulle blåsa sönder.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan gå ner till bussen. Tror jag inviger min röda dunjacka för den här vintern nu, har ingen lust att gå ut och frysa. :} Och den är mysig som bara den!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback