Lördagkväll

Datum: 2010-11-21 Klockslag: 00:43:30

När jag pratade med mamma ikväll sa hon att minstingen sagt att hon längtar efter mig. Värmer i hjärtat! Vad jag längtar efter dem & deras små söta ansikten. ♥ När jag åkte hemifrån kunde hon inte prata så mycket, och nu pratar hon för fullt. Ska bli så roligt att få höra!

Nu har vi just sett klart Armageddon, och jag har gråtit en massa som vanligt. En av mina favoritfilmer, men så otroligt sorglig. Vi ska avsluta kvällen med Kommissarie Späck, så blir det nog lite glada miner istället. Imorgon ska jag plugga så gott som hela dagen, och på måndag gäller det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback