Torsdag

Datum: 2010-11-25 Klockslag: 13:41:08

Imorse vaknade jag strax efter 10, alldeles av mig själv. Riktigt skönt, så jag låg kvar och spelade mahjong & drog mig en stund. :} Så har jag hunnit med att duscha, plocka undan lite, bädda sängen & så har vi suttit ner och fixat med alla räkningar. Skönt att ha det ur världen! :}

Det snöar fortfarande ute = ingen lust att gå ut. Visst om det var såna där stora, fina snöflingor som faller ner sakta. Men det är tusentals snöflingor som blåser i x m/s. Så fort det lägger av ska jag/vi ta en tur till bl.a Rusta och titta efter något mer julpynt, t.ex gardiner. Tycker inte det är tillräckligt "juligt" här. Men ljusstaken i köket lyser så himla mysigt på kvällen. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback