Tisdag

Datum: 2010-11-23 Klockslag: 11:45:11

Har just lagt mig tillgänglig under veckorna jag är hemma över jul, så får hoppas det blir lite jobb. En jäkla tur att jag gjorde det just idag, för när jag tittade i almanackan såg jag att jag skulle träffa Margareta, min jobbcoach, vid 14:00. Hade helt glömt bort det, känns verkligen inte som om det gått 1½-2 veckor sedan vi sågs sist. Kan nog bero på att jag haft så fullt upp med pluggandet. Så skönt att det är över nu. :}

29 dagar kvar nu! Tiden går sakta men säkert. Längtar så mycket tills jag får börja ta fram resväskan och titta vad jag ska packa ner, och städa i ordning här tills vi kommer tillbaka. Kommer kännas helt obeskrivligt skönt när vi är påväg mot tågstationen. Att vi kommer åka tåg i nästan tio timmar gör absolut ingenting, det känns ganska mysigt faktiskt.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback