Söndag

Datum: 2010-11-14 Klockslag: 15:34:00

Det går ganska bra med pluggandet, det är ganska intressant när man väl förstår vad det handlar om. Nu förstår jag t.ex hur hela grejer med vaccinationer fungerar, rätt så fascinerande. Hoppas verkligen att jag får allt att fastna tills den 22a bara. Ska försöka plugga på så gott som hela dagen, så kan jag ta det lugnt & titta på Beck ikväll. :}

Fan, jag kom just på något sjukt bra. Kände mig lite tveksam igår till att ha råd med en resa till sommaren, eftersom hyran & allt annat ska betalas även då. Men vi får ju båda två tillbaka på skatten runt midsommar, så det borde inte vara någon fara. :} Yay! 


Några dagar i London hade inte varit helt fel nu heller. Vill så gärna gå på musikal igen, Lejonkungen var helt magisk! Märks det att jag kommit in i en period där jag vill ut och resa? Haha! ;}

kommentarer
Postat av: Zoofie

Sv; Nä men precis. Undra hur långt tjejen kommer med sitt liv.



Gud vilken fin blogg du har, Sara :)

2010-11-14 @ 16:17:14
URL: http://zoofie.devote.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback