Snöstorm i Småland!

Datum: 2010-11-09 Klockslag: 12:11:22

Innan Micke åkte på skolan imorse så väckte han mig och sa att nu borde jag ha fått den där snön som jag tjatat om. Och det vill jag nog påstå, ja. :} Det måste ha snöat hela natten, och det gör det fortfarande. Synd att det är så blåsigt och så pass varmt att det blir blaskigt bara.

Låg vaken en stund vid 8 imorse, men tyckte att jag kunde sova lite längre. Kom upp runt 11, var skittrött. Att sova för länge är inte bra på något sätt, man blir bara tröttare. Nu ska jag göra i ordning lite frukost, en rostad macka & äggröra tror jag det får bli. :} Hemskt gott det var med varm choklad (hemmagjord) och mackor i ugnen igårkväll. :'D





kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback