Ska du ta kyrkbussen?

Datum: 2010-11-12 Klockslag: 11:07:54

Det är riktigt skitväder ute, snöblandat regn som säker kommer ta bort all den fina snön vi fått. :( Ska snart fixa mig lite och sedan gå och träffa min jobbcoach, sedan ska jag göra lite ärenden & ringa några samtal. 

Haha imorse när Micke skulle åka på skolan frågade jag honom om han skulle ta "kyrkbussen". Han frågade vad jag menade, och då berättade jag att han sagt att det fanns en gratis kyrkbuss man åkte med till kyrkan, och antagligen så gick den förbi hans skola. Han frågade bara om jag fortfarande sov, men.. jag hade nog drömt det där om kyrkbussen innan. Hahah!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback