Så var det måndag idag

Datum: 2010-11-29 Klockslag: 10:46:21

Vilket egentligen inte betyder något speciellt, förutom att jag är hemma ensam. Tänkte ägna dagen åt en promenad till Nässjö Lärcenter och hämta mitt betyg och skicka in det, sedan gå på stan en stund. Ska titta efter något roligt sällskapsspel att kanske köpa och ta med hem över jul så vi kan spela. :} Är soligt och fint ute idag också, härligt. :'D

Har drömt så konstigt inatt. Jag hälsade på Kissie (som jag inte kände, och som tydligen fyllde år), som hade mamma & pappas kattungar hemma hos sig, samtidigt som Sulle hade dom hemma hos sig. Hur det nu gick till? Sedan bokade jag & Micke en utlandsresa i två veckor där vi skulle ha med oss två barn också. Vilka det var kan jag inte minnas. 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback