Så skönt!

Datum: 2010-11-05 Klockslag: 18:19:41

Hade helt missat att det är röddag imorgon, men vi kom på det när vi var på Ica som var smockfullt. Kändes faktiskt mysigt när det var så mycket folk, kändes ännu mer juligt. Märker ni att jag blivit besatt av julen? Haha! :'D Men jag längtar så himla mycket. Helst skulle jag vilja ställa ljusstakarna i fönstren redan nu. 

Nu är lägenheten städad och fin, så himla skönt det känns. Tror aldrig köket varit så fint som det är nu. :} Stekt läskytterfilé, klyftpotatis, sallad & beasås står på tur. Sedan blir det massa gott framför Idol och säkerligen något DH-avsnitt också. Ytterligare en sak jag är besatt av, haha. ;} Åh vad bra humör jag är på nu, fast det där jävla plugget och min mensvärk. Det här blir en skitbra & mysig kväll. ♥ Och jag hoppas att Geir åker ikväll, det borde ha varit han som åkte sist, inte Daniel.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback