Mitt duntäcke lockar

Datum: 2010-11-26 Klockslag: 00:44:02

Listan i det förra inlägget har tagit några dagar att knåpa ihop, det är inte jättelätt att komma på 100 olika saker man blir glad av faktiskt. Eller, klart det är egentligen, men det blir svårt när man väl ska sitta ner och göra det.

Torsdagar är våra tv-kvällar, först byggfällan & sedan lyxfällan. Hur bra program som helst! :} Men jag kommer aldrig sluta undra hur vuxna människor tänker? Konstigt det där. Har bestämt att jag & Micke ska ta med kameran ut någon dag och fota massa också, så jag kan fixa en ny header nångång. Tycker det ser lite konstigt ut med gräs & tubklänning till julen. Men nu ska jag nog krypa ner under mitt mysiga duntäcke med min mysiga pojkvän (som säkert inte vill lägga sig redan men..), imorgon är det AF 13.00 som står på schemat. Sedan det obligatoriska fredagsmyset framför Idol såklart. Den här helgen kommer bli så bra! ♥

26 dagar kvar!



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback