Min mun känns som en köttslamsa

Datum: 2010-11-03 Klockslag: 15:24:43

Hemma från tandläkaren nu. Om det gjorde ont? Om det var hemskt? Om han var hårdhänt? Ja! När de frågade om jag ville ha bedövning frågade jag om det var små hål, och relativt små var de tydligen. Men när han börjat borra så frågade han flera gånger till, eftersom det tydligen var djupare än han trott, men jag härdade ut utan bedövning. Var inte trevligt alls, men nu är det i alla fall gjort. Ska dit nästa onsdag igen, gruvar mig. Men det går nog bra. 

Måste försöka plugga lite mer idag också. Om jag kommer in på högskolan, hur fasen ska jag orka plugga? Det fixar sig nog, det gör det alltid. Lite musik & mahjong på det här så.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback