I'm awesome

Datum: 2010-11-08 Klockslag: 15:45:51

Började skriva på ett riktigt deppigt och negativt inlägg förut, men nu ska jag vara positiv istället.
Jag har ända sedan jag klev upp, eller från omkring klockan nio imorse suttit och pluggat till och från. Jag känner mig rent ut sagt skitduktig! :} Har svarat på drygt 20 av instuderingsfrågorna till det nya kapitlet, Organismen. Det här är det största kapitlet med dubbelt så många instuderingsfrågor som de andra kapitlet, tack och lov för att det här är det som jag tycker är roligast och lättast.

Planerar att vara lika duktig imorgon. Men eftersom jag varit så duktig hela dagen, så tänker jag bara ta det lugnt resten av kvällen. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback