I vår vackra vita vintervärld

Datum: 2010-11-27 Klockslag: 15:44:20

Har varit på stan idag, ville passa på att vara ute när solen sken & himlen var blå. :} Var väldigt länge sedan sist. Fick med mig två par julgardiner, två små ljuskoppar, en liten röd duk & ett par mysiga tjocksockor hem. :} Mycket nöjd! Så nu ser det lite mer juligt ut här hemma. Det gillar vi. Kvällens plan var att se HP på bio, men den gick inte ikväll så vi tar den imorgon efter julskyltningen. Sitter och lyssnar på julmusik, as usual. ;'D

Som väldigt många andra tänkte jag ta och göra den här utmaningen, eller vad man kallar det? Börjar ikväll och tar en sak per dag i en vecka framöver. :}

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – I min handväska
Dag 03 – Mina rädslor
Dag 04 – Min tro 
Dag 05 – Min bästa vän 
Dag 06 –
Mina föräldrar
Dag 07 – Det här upprör mig

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback