Godnatt!

Datum: 2010-11-15 Klockslag: 23:51:11

Har ganska nyss sett klart filmen, fick se slutet själv.. Micke blev så trött så han somnade för ca 20 min sedan. Jag är inte riktigt trött ännu, så jag ska kolla om han har någon film på datorn jag kan se tills jag blir riktigt trött. :} Har så himla ont i huvudet ikväll, men har tagit en tablett så jag hoppas på att vakna & må bra. Har en dag full av plugg framför mig, ska nämligen börja med labben & rapporten. Så jag har det jag gör kan man lugnt säga.

Roligt att jag haft så många besökare de senaste dagarna, det gillas! :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback