Bränt lite fläsk

Datum: 2010-11-26 Klockslag: 19:15:30

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Vaknade av mig själv runt 09:45, låg kvar och drog mig lite innan jag klev upp och tvättade håret & sminkade mig. Sedan ringde Erika (mycket trevligt, saknar henne så mycket) och vi pratade tills jag skulle på AF 13.00. Lyssnade på information och fyllde i några papper, så nu är jag med i UGA, äntligen. Sedan ringde jag runt för att få reda på var & när jag kan hämta mitt nkb-betyg så att jag hinner skicka in det tills på onsdag.

Sedan så gick vi på gymmet och tränade i drygt en timme, gud så skönt det var! Hade så mycket energi som behövde få komma ut.
Så fort jag har en någorlunda inkomst är det jag som köper gymkort.
Så nu är vi mätta & belåtna och väntar på att Idol ska börja. Ser väldigt mycket fram emot att höra Jay & Olle ikväll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback