Your world is my world

Datum: 2010-05-09 Klockslag: 00:25:02

Klockan är nu 00:19 och jag har inte packat klart, och jag har inte pluggat ett dugg. Men däremot så har jag; rensat kameran, lagt in ny musik på ipoden & laddar den nu, beställt min fotobok och fixat min färdkost aka kycklingsallad. Nu ska jag packa färdigt, platta håret, ringa min älskling och säga godnatt och.. sova. :D Imorgon klockan 8 bär det av härifrån Natursköna. STOCKHOLM & ÅBO HERE I COME! Återkommer på onsdag eller torsdag.

Det slog mig just att bilderna nedan är ganska lika, vi med varsitt gulliga lilla barn. :'} 





kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback