Underbara vår!

Datum: 2010-03-16 Klockslag: 14:36:01

Hur underbart är inte vädret nu egentligen? Gick ut och gick i lite drygt en timme, hur skönt som helst. Sprang lite också, men Converse är inte direkt de ultimata skorna att vara ute och springa i. Pratade med mamma nyss om att införskaffa lite riktiga & snygga träningskläder, hon tyckte det lät som en bra idé (som hon även var villig att vara med & sponsra till). :} Får ta en tur till Sundsvall snart så jag kan köpa några skor, skulle behöva hjälp av någon kunnig på affären. Har ju problemet att jag går med fötterna vinklade inåt, så jag behöver antagligen några speciella sulor att lägga i skorna skulle jag tro. Funderar på att köpa byxor & jacka från Classified också, har hört mycket bra om Bellas kläder, och så är de snygga också! :}

(Har kameran i natursköna, så ni får stå ut med mobilbilder!)

Ska ner på köpet och handla det som behövs till middagen, sedan ikväll blir det lite solarium som grädde på moset! :D Tänk vad en promenad i solen kan göra för humöret.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback