Please don't ask me why, just kiss me this time

Datum: 2010-03-18 Klockslag: 22:04:25

Har varit ute och åkt med Micke & André en stund, och ringt Elina och berättat lite kul skvaller om en person. Haha! :D Ibland älskar jag att ogilla folk, lite hemsk måste man ju få vara?

Känner mig på halvkasst humör, så fort jag blir på lite dåligt humör så bara öser alla dåliga småsaker över mig.. Otroligt trött på det. Känns som om jag har tusen saker att oroa mig & ha ångest över. 

Ska packa väskan inför imorgon.. Vet bara inte om jag ska orka ta med mig datorn eller inte, hatar att bära runt på den & särskilt då dataryggsäcken är så otroligt ful (men jävligt behändig må jag säga!). Min nya, stora handväska var ett sjukt bra inköp iallafall - rymmer hur mycket som helst. Alldeles lagom när man ska åka bort över någon dag bara. :} Nej, nu ska jag ta & fixa det och sedan hoppa in i duschen.. Får se om jag åker till Micke eller om jag ska sitta hemma och sura. Man får både vara hemsk och barnslig ibland.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback