Måndag

Datum: 2010-03-29 Klockslag: 08:50:33

Har nästan alldeles nyss kommit hem efter att ha följt Sulle till bussen, hon blev kvar här hela helgen nämligen. :} Börjar om ca 1 h, så jag behöver inte stressa alls. Skönt! Efter skolan tänkte jag släpa iväg mig till Arbetsförmedlingen också, söka några sommarjobb och sådär. Ju fler, desto bättre.

Lyssnar på lugn musik och är på mysigt humör, vart är min pojkvän när borde vara här? Hemma i sin säng och sover sött. :{ Får pussa sönder honom när han kommer på skolan. :') Är skithungrig, så nu blir det spisbrödmackor & saft som söta mami har kokat åt mig! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback