Fram & tillbaka till Åsele

Datum: 2010-03-05 Klockslag: 22:42:05

När jag kommit hem till Natursköna idag så slängde jag i mig lite mat och sedan begav jag och Elina oss mot Åsele där vi skulle hämta Dea, Malin & Lillan. Kom fram till att renar både SER jävligt dumma ut och ÄR det också. Varför flyttar dem inte på sig när man tutar? De sjuka jävlarna hade suttit inne i personalrummet på OKQ8 i Åsele medans de väntat på oss, hur konstigt var inte det? HAHAHA. Lyssnade på massa 80tals musik och diggade, men på hemvägen satt jag mest och dog av trötthet, haha. Var iallafall roligt att träffa Dea igen, evigheter sedan ju! ♥

Har varit en ganska konstig dag, väldigt skiftande humör. När vi fixat oss för att gå på skolan så fick älsklingen en sån hemsk astma att jag var tvungen att följa honom på vårdcentralen så han fick inhalera och ta medicin. Stackarn! ;c Så synd om honom när han knappt kan andas, var så slut att han nästan inte kunde få fram några ord. Så när han blivit bra igen gick vi på skolan, där blev det frånvarosnack, pratamedvärldensbästaperraomvårspecialkurs-snack & slutligen utvecklingssamtal. Fan vad jag älskar mina medialärare, kunde inte fått några bättre! ♥ Aldrig varit med om några som bryr sig så mycket om en som person, inte bara som elev.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback