6 mars

Datum: 2010-03-06 Klockslag: 11:50:27

Några minusgrader och solen skiner, ska nog gå ut och sätta mig i solen och lyssna på musik om en stund. :} Måste ju passa på att njuta av solen när den är framme. Kanske tar med hundarna ut på en promenad också.
Hoppas på att det fina vädret håller i sig hela lovet, för jag vägrar nämligen att ta med mig vinterjackan till Stockholm, utan det är den älskade skinnjackan som gäller. Är det inte helt underbart att man sakta känner att våren är påväg? Våren gör mig lycklig. ♥ Då har man allt underbart framför sig.

Nej, nu ska jag göra mig någon frukost. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback