Midsommar

Datum: 2010-06-27 Klockslag: 23:29:48

Här kommer bilderna från midsommar (igår). Vi åt massa god mat, efterrätter, spelade spel & lekte bilkurragömma. Tack för en i överlag lika underbar kväll, som alltid, med er!


Jag & Elina blev sena pga att vi åkte ut & plockade blommor & gjorde varsin misslyckade krans av! :'D



Förrätt, tacopaj, tzatziki & baguetter m.m. Mumma!

Jossans goda tacopaj!

VILKET VILL DU HELST ... tvätta en sumobrottare med tvättsvamp ELLER tvätta 15 använda suspensoarer för hand? HAHA. Jag fick frågan, vad tror ni jag valde? 


Elina drog min "veckans värsting" och fick välja mellan att äta gräs eller ketchup, hon tog ketchup.




kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback