Härliga dag!

Datum: 2010-06-29 Klockslag: 16:55:17

Efter jobbet åkte jag hem och pussades lite & la mig ute i solstolen. Sedan åkte vi på grillis och köpte glass, jag, Erika, Mimmi & Modén. Sedan åkte vi hem till Mimmi och satt där några stycken, och ikväll blir det fint sällskap & några breezers för mig. När älsklingen slutar jobbet kommer han också dit ett tag. :} Men eftersom han börjar 7 imorgon så åker jag nog hem ganska tidigt med honom, runt 23 eller något skulle jag kunna tänka mig. Ja, vi får väl se. :} Mamma håller på att göra fajitas nu, mmm! :D

Dom senaste dagarna har jag fått riktigt bra samtal också.. Det går bra nu! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback