I just can't get you off my mind

Datum: 2010-01-06 Klockslag: 23:10:15

Klev upp tidigt (för första gången på ett bra tag) igår och åkte till Näsåker. :] Jag, Micke, Kim, Mischa och Linnéa(?). Åkte på Deep Forest för att Kim skulle tatuera sig, roligt att titta på och tatueringen blev riktigt bra också. Lite pepp man blev, jag vill också! Frågan är bara - vad ska man göra? Jag står fast vid min åsikt att en tatuering måste betyda något för att den ska få sitta på mig, annars finns det risk att man ångrar sig.

Just nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma hem, han har gått på Hemköp i -27 graders kyla för lite snus (och p-plåster & chips). Tänkte följa med, men eftersom portarna är låsta och vi har lyckats tappa bort lägenghetsnyckeln så var någon av oss tvungen att stanna kvar. Vi ska mysa med chips & dipp till någon/några filmer, för nu när skolan börjar är det slut på godsakerna. Nu ska jag springa ner och öppna porten åt honom.

HAHA fyå, har varit ner och öppnat åt honom nu. Håret & ögonfransarna var alldeles fulla i is när han kom in, min lilla stackare. Nu ska jag göra dipp och sedan pussa sönder honom.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback