Vilken besvikelse

Datum: 2010-12-13 Klockslag: 23:46:24

Var på strålande humör och såg så mycket fram emot att gå och titta på Lucian. Men när vi kommer till kyrkan är det fullsatt och vi får därför inte komma in, så det var bara att vända om & gå hem. Så jävla tråkigt, hade verkligen sett fram emot det. :( Så vi gick hem och tände ljus, fikade & såg på film. Så det blev en bra kväll ändå, även om jag känner mig lite ledsen över att vi missade något så juligt & mysigt. De hade ju t.o.m. en stråkensemble. :(

Nu ska vi lägga oss och titta på julkalendern innan det är dags att sova. Ska nog försöka börja städa lite imorgon, så jag har något att sysselsätta mig med. Vill att dagarna ska gå fort så vi snart är påväg hem! :}


Filmen vi såg. Har längtat efter att se den i flera veckor, och ikväll blev det äntligen av. :} Skitbra, se den!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback