Soon ♥

Datum: 2010-12-14 Klockslag: 21:19:03

Jag har lite extra hemlängtan ikväll, lite sådär så att det är så jobbigt att jag blir deppig. (Tur att jag har min älskling att bädda ner mig bredvid varje kväll!) Men om bara några dagar kommer jag att vara med alla mina nära & kära och få massa ny energi. Jag är så otroligt glad över att jag har en sån fin familj & fina vänner, vad skulle jag göra utan er? ♥ Ni anar inte hur mycket jag längtar efter er. Känns nästan overkligt att snart träffa alla efter att ha varit "hemifrån" så länge. Tänk att jag inte träffat min mamma & pappa på snart fyra månader. 

Nu ska jag fortsätta titta lite på Sunes jul innan jag väcker Micke som däckat inne i vardagsrummet, den stackarn. Tror vi ska spela lite Army of two the 40th day innan vi lägger oss! :D


Jag och Mamma. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback