Halv åtta hos mig

Datum: 2010-12-08 Klockslag: 21:05:09

Precis när jag skulle sätta mig och titta på Halv åtta hos mig så la boxen till tvn av, så istället la jag mig och såg på två gamla avsnitt & såg alldeles nyss det nya som sändes på tv ikväll. Så det löste sig ändå. :} Nu senare tror jag vi ska se på någon film och äta lite kvällsfika, husman med makrill på för mig. Mums! Är så himla sugen på mat nu efter att ha tittat på Halv åtta hos mig. En god middag slår ju alla godsaker i hela världen tror jag, finns inget som är lika gott som riktig mat. Om man hade 4-5000 att lägga ut på mat varje månad skulle jag laga hur mycket ny och mer komplicerad mat som helst. :'D Gillar ju att laga mat, faktiskt. Sedan förstår jag inte riktigt folk som "inte kan" laga mat? Alla kan såklart inte göra jättekomplicerade middagar eller slänga ihop det man har hemma och få ihop något gott (vilket inte jag heller kan). Men alla kan väl laga vanliga, ganska lätta saker? Alla kan väl följa ett enkelt recept? Förstår inte riktigt hur det fungerar det där. 

Men nu ska jag sluta tjata om mat. Haha! Eller en sista sak om mat, vi hade ingen aning om vad vi skulle äta idag och ville äta något snabbt. Så vi körde på Laxbollar i tomatsås tillsammans med pasta, helt okej faktiskt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback