Jag kommer alltid att höra hemma här

Datum: 2010-08-19 Klockslag: 15:46:29

Nu tror jag att jag är så gott som klar. Ska bara tejpa ihop någon fler flyttlåda, lägga i lite grejer & börja skruva isär möblerna som ska med. Har hunnit åka på Bazaar'n och hängt med Elina & Dea lite, hämtat ut pplåster, åkt på jobbet och fixat med något papper & sagt hejdå. Jag kommer faktiskt sakna Udden. En av de boende hade frågat efter mig, så jag var tvungen att gå och prata lite med henne och berätta att jag skulle flytta. Hon såg ledsen ut, fya. Gun, en ur personalen kom och gav mig en stor kram & sa att jag skulle ha det så bra. Chefen sa tack, önskade mig lycka till och sa att hon trodde att jag skulle passa som personlig assistent om jag får det jobbet. Såna där små saker som man blir glad över. 

Senare kommer Erika hit ett tag och säger hejdå, och så ska jag åka en sväng och gosa sönder barnen lite. Hatar att jag ska vara så jävla blödig. Imorse fick hundarna mig att börja gråta, bara för att de verkar känna på sig att jag snart åker & därför har följt efter mig hela dagen. Jag är inte sådär nervös & ledsen som jag trott att jag skulle vara, utan tårarna kommer liksom.. bara för att. Det är jag i ett nötskal. 
Det är nu livet börjar, jag är fri att göra vad jag vill. Det känns väldigt spännande att veta att man kan ta sig för vad som helst, när som helst. Fick jag välja skulle jag få ett jobb ganska snart & sedan kunna åka ut och resa ett tag. Får se när jag känner mig redo att gå tillbaka till skolan, kanske redan till våren.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback