3 augusti

Datum: 2010-08-03 Klockslag: 13:18:07

Skulle egentligen ha jobbat 7-12 idag, men igårkväll innan jag somnade mådde jag skitilla och likaså imorse när jag vaknade. Var livrädd att jag skulle behöva spy, men jag klarade mig. Mår bättre nu, så imorgon ska jag jobba iallafall. Och imorgon innan jobbet BORDE jag verkligen bleka min utväxt, jag ser ju inte klok ut!

Fick ett sms idag om att Egoboost! är påväg hem till mig nu. :} Ska verkligen bli skitroligt att läsa den. Hur kan man hata Blondinbella? Måste vara avundsjuka, för hon är ju helt fantastisk! Nej, nu ska jag klä på mig & sådär, så det inte ser ut som om jag steg upp ur sängen för fem minuter sedan.

I söndags hade jag och älsklingen 8 månader också. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback