27 augusti

Datum: 2010-08-27 Klockslag: 11:04:45

Jag var helt utmattad igårkväll, klockan hann inte ens bli 22:30 innan jag gick och la mig. Sov till strax efter tio, och nu ligger jag med täcket i soffan och mår. :} Vad ska jag hitta på idag då? Posta brev och diska i alla fall. Just det, ska försöka orka bleka håret också, blev ju inte riktigt den färgen jag ville ha sist.
Ikväll ska ju jag och älsklingen som sagt gå på bio här i Nässjö. :} Undra om vi kommer fatta något av filmen eller om vi kommer ut därifrån som frågetecken? Haha! ;D


Bara för att jag skrattade så jävla mycket åt den här bilden! Är ni stolt över mig, mamma & pappa? HAHA ;D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback