Balfrisyr?

Datum: 2010-04-18 Klockslag: 14:31:45

Erika frågade om jag ville åka bil med henne till Kramfors imorgon istället för att åka buss, och såklart vill jag det! :D Så nu kan jag åka och hälsa på barnen en sväng ikväll, har haft lite skuldkänslor sedan sist.. Blev nämligen sur när Felicia inte ville gå med på att fotas, så jag åkte hem. Så nu måste jag pussa lite extra på henne!

Blev lite avbrott i skrivandet, Sulle ringde och skvallrade lite. ;D Haha! Alltid lika trevligt. ♥

Sitter och tittar på lite olika balfrisyrer och funderar över hur mitt hår ska se ut.. Och skor till både balen och studenten måste jag köpa också, fan vad mycket det är att fixa nu alltså!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback