Söndag,

Datum: 2010-04-18 Klockslag: 10:52:32

Blev väckt av att Martin ringde runt 10:00 och sa att de hade ont om folk på fotbollen och frågade om inte Micke ville följa med på cupen och spela. Roligt för honom att äntligen få spela, jag hoppas det går bra. :}
Så nu sitter jag här själv, ska nog passa på och försöka få klart engelskan. Så har jag en sak till ur världen! :} Måste börja skriva mitt tal om en författare också, när det är gjort & uppgifterna är inlämnade kan jag få mitt betyg och glömma engelskan. :D

Har en GRYM vecka framför mig, en vecka fylld av pluggande. ._. Projektarbetet SKA bli klart, och engelskan och mycket mycket mer. Hade även tänkte försöka börja springa lite smått, bränna lite fläsk. Är inte så länge kvar tills man ska gå omkring i bikini ju!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback