Skön kväll

Datum: 2010-04-13 Klockslag: 20:38:04

Sedan jag kom hem från skolan har jag lagat mat, ätit, sovit en stund, varit på solariet & gått en promenad med Elina. :} Min träningsvärk är inte att leka med alltså, men skönt är det. Älskar att känna att man gjort något!
Nu sitter jag och äter mild naturell yoghurt & red berries, mums! :'D Ska snart ta en dusch och vänta på älsklingen.

Hade tänkt pilla lite med projektarbetet, men tror jag väntar med det tills jag är på skolan imorgon. Är överlycklig för att jag hittade studiobilderna på syskonbarnen som jag trodde var borta. ♥

(F.ö så har mitt d nästan slutat fungera, måste trycka till ordentligt för att det ska bli något.. Irriterande.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback