Sista april

Datum: 2010-04-30 Klockslag: 20:45:43

Ikväll är nästan alla jag känner ute och festar, men inte jag. Kände mig inte så sugen på det helt enkelt, har suttit och pratat massa med mamma istället & nu ska jag plugga. Tänkte få något vettigt gjort. :} 

Har tänkt på döden och diverse saker en hel del nu på slutet. Förstår ni hur otroligt hemskt det är att vi förr eller senare skiljs från dem vi älskar? Och om inte den jag älskar dör ifrån mig, så kommer jag med all säkerhet att dö ifrån den. Det är alltid någon som måste lämnas kvar ensam, med all den där sorgen. På vissa sätt är världen verkligen grym. Tanken på att någon ska bli kvar ensam gör mig tårögd, och fyller mig med en gnutta panik. Och när jag talar om att bli "ensam", så menar jag såklart om ens sambo eller vad det nu kan vara går bort.
När jag ändå är inne på sådana här hemskheter kanske jag ska börja med min 1900-tals händelse som får bli Titanic, så är jag färdig med historian snart.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback