Fyfan vilken natt,

Datum: 2010-04-25 Klockslag: 11:55:59

Ångest, det är det bästa sättet att beskriva natten på.
Så fort jag la mig ner i sängen och skulle försöka sova kände jag hur panikångesten kom och smög sig på. Satt mig snabbt upp och hämtade datorn & slog på en komedi. Allt för att kunna tänka på något annat. När klockan blev 3 och filmen var slut slog jag på nästa komedi och somnade någon gång efter det. 
Vaknar nu på morgonen och inser att jag bara drömt en hel massa mardrömmar inatt - verkligen vad jag behövde. Känner mig inte utvilad över huvud taget, är bara så himla trött. Både psykiskt & fyskiskt.

Har just varit och duschat och ska snart sminka mig lite & blåsa håret, sedan ska jag åka och köpa en present till världens sötaste Felicia. Tänkte åka dit och gratta henne i efterskott idag nämligen! Något som kan få mig på bättre humör är världens finaste barn iallafall. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback