:(

Datum: 2010-04-27 Klockslag: 17:39:07

Vet inte riktigt vad jag ska säga, vaknade av att mamma ringde imorse och berättade något otroligt tråkigt. Kan faktiskt inte förstå att det är sant, om någon av er läser så ska ni veta att jag tänker på er! ♥ 

Dagen har väl varit lite fram och tillbaka, sådana här saker får en verkligen att stanna upp och tänka.

Hade lite betygssnack på religionen, och om min sista komplettering är bra så får jag vg i betyg. :} En glad överraskning faktiskt, eftersom jag inte lagt ner nästan någon som helst energi på religionen. Efter skolan så gick jag och älsklingen hem hit, och det slutade med att vi beställde hem pizza. Länge sedan vi åt tillsammans kom vi fram till, men om några månader äter vi tillsammans dagligen. Underbart! Nu har jag en otrolig huvudvärk, men ska ändå försöka plugga litegrann, borde börja plugga till det där jävla naturprovet som jag måste få vg på. Ibland hatar jag lärare.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback