En stor besvikelse

Datum: 2010-04-26 Klockslag: 22:08:46

Ni vet ju att jag hade tänkt shoppa en del nu när lönen kom, så insåg jag att jag inte kommer få någon lön.. Den kommer ju i slutet av maj. Woop woop. :( Lagomt less jag blev. Kanske jag ska shoppa upp lite av bidragen och.. leva fattigt? Inte så bra idé med tanke på att vi åker till Stockholm nästa söndag, studentkryssning med klassen.

Gick på stan lite idag och kollade, och de har både adidaströjor & converse här, så jag behöver nog inte ens beställa. :} Så gick jag in på Anybody (sminkaffär m.m) och hittade ett helt underbart nagellack! Pastellgrönt, blev kär direkt.
♥ Minns inte vilket märke det var, men det kostade iallafall 69 kr. Ska gå och köpa det så fort bidragen kommer.

Body Pump passet ikväll var en plåga, känns verkligen att jag inte må(r)tt så bra på slutet. Orkade inte mycket, och känner mig fortfarande helt svag i armarna. Nu väntar jag på att älsklingen ska komma, så ska jag ta en dusch & sedan mysa framför en film.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback