Dansa mango!

Datum: 2010-04-18 Klockslag: 22:54:34

Åkte iväg till syster i någon timme ikväll, fikade lite kladdkaka & satt och pratade. :}
Sedan satte barnen igång med att dansa, Nathalie i en för stor skinnkjol som gled ner på hennes lilla stjärt. Ja, ni kan inte ens föreställa er hur roligt det såg ut, särskilt med tanke på att hon inte hade något annat under kjolen. Vi satt och skrattade hur mycket som helst, och hon tyckte att det var jätteroligt. 
Sedan dansade jag, mamma, Flisan & Bibbi (Nathalie) mango i en ring. Det är någon  dans de själva kommit på tror jag, så söta dom är!

Jag är så himla sugen på att tatuera mig nu alltså, har suttit och kollat igenom 198 "tattoo" sidor på weheartit ikväll. För en gångs skull har jag faktiskt några idéer på något jag skulle vilja göra. :'D Fast det måste tänkas igenom noga, och ha en bra betydelse. Jag skulle aldrig kunna göra något bara för att det är snyggt. Finns det en fin tanke & betydelse bakom tatueringen ångrar man sig nog aldrig, även om man kanske blir lite trött på den. Så tänker jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback