Dagar som denna älskar jag verkligen livet

Datum: 2010-04-12 Klockslag: 17:55:07

Efter skolan åkte jag, Micke, Elina, Kim & Kim till hällgumsgatan och satt där ute på balkongen och stekte. Så jävla underbart väder! ♥ Hade bara på mig en lång t-shirt/klänning, leggings, skinnjacka & tygskor idag, utan att frysa. Tror faktiskt jag ska ta och klicka hem ett par nya solbrillor, och kanske något mer.. (a)

Jag har några jobbiga grejer framför mig, som jag måste ta tag i. Men när det är gjort så har jag två sista månader framför mig som jag verkligen ska försöka njuta av. Studentfester, grillkvällar, brännbollskvällar, bal & studenten. Tror inte det kan bli bättre.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback